سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

پسرک برفی من سام

dj سام

1390/7/10 2:58
نویسنده : نيلووو
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

Animated Music

DJ سام با افتخار تقديم ميکند

چه آهنگي دوست داريد براتون اجرا کنم؟

صداتون نمياددددددددددد يه کم بلندتر لطفا...

يه کم خجالت ميکشم تا حالا کنسرت احرا نکردم

ok به افتخار همه ني نياي کوشمولو بزنيد دست قشنگه رووووووووووووووووو

خوشگلا بايد برقصن ...

جانم شما چه آهنگي ميخوايد ؟ به روي چشم

ني نيا امشب ميخوايم بترکونيييييييييييييييما هورااااااااااااااااااااااااا

 

 

Free Animations

 ني ني خوشملا چطور بود بهتون خوش گذشت؟

اي جونمممممممممممممممممم همه ني نياي نازنازي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سانی
4 آبان 90 15:26
به به عجب dj خوشتیپی.ما وقت می خوایم ،مدیر برنامه هاتون کجان؟من لینکتون میکنم که یه dj خوشگلو از دست ندم
مامان ایلیا
6 آبان 90 2:32
وای عزیزم.خاله بخوره تو را.قربون شما djبرم من. وای نیلو جان خیلی با مزه می نویسی.
مامان ایلیا
6 آبان 90 2:46
متاسفانه ندارم نیلو جان.تقصیر از منه.ایلیا 5 دقیقه یه بار بیدار می شه.برای همین غیبم می زنه.ببخشید عزیزم عصبیت کردم آره؟


نه عزيزم چند تا سوال داشتم ازت ... حالا به ايلياي عزيزم برس بعدا ميپرسم
مامان سانلی
6 آبان 90 14:57
سلام . سانلی یه اسم فارسیه به معنیه نامدار.
مامان پارسا
13 آبان 90 2:36
کنسرت بعدیتون حتماً اعلان همگانی کنید لطفاً من ازدستش ندم خاله جون
توتم مامان ملودی
1 آذر 90 14:24
سلام دی جی سام. خیلی باحالی پسر.من ملودی هستم. 8 ماهه. من آهنگ ملودی رو می خوام. اگه واسم پخش کنی کلی واست قر می دم و می رقصم. یه سر بهم بزن ببین که خشگلم هستم