سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

پسرک برفی من سام

آش دندونی

1390/9/5 17:59
نویسنده : نيلووو
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانم بعد از یک ماه که من دندون دار شدم تصمیم گرفت واسم آش دندونی

 درست کنه اونم خودش نه مامانی مهربونم که همیشه زحمت ما روی دوش اونه ...

امروز صبح با مامان و بابا رفتیم خونه مامانی و به افتخار من آش بسیار لذیذی درست شد 

و تقریبا بین تمام اعضای فامیل پخش شد ...


 

 

شما هم بفرمایید

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سایه
11 تیر 91 2:39
من فدای این موهای شما بشم که چتری شده خالهههههههههههههههههههه
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 13:26
اول به افتخارمامان نیلو که باوجود این همه کار وب شما رو آپ کرد دوم به افتخار شازده کوچولوومرواریدهاش
السا
3 بهمن 93 16:46
خیلی وبلاگ قشنگی خدابراتون این پسرتون رو نگه داره خیلی خوشگله