سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

پسرک برفی من سام

تولد دسته جمعی فرشته های بهمن 89

1390/12/12 18:20
نویسنده : نيلووو
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نیلووو از دوران بارداری توی سایتی به نام نی نی سایت عضو بوده

و اونجا با کسایی دوست شده که نی نی هاشون درست هم سن من هستن

یعنی بهمن 89

امروز به افتخار ما نی نیای خوجل موجل تو هپی هاوس تولد دسته جمعی

گرفتن و کلی ما رو ذوق زده کردن ، درسته از تاریخ تولدمون میگذره ولی 

همین که ما رو دور هم جمع کردن خیلی لذت بخش بود


من که حسابی جو زده شده بود به هر کی میرسیدم اینجوری میکردم

یه چین رو بینیم مینداختم موش میشدم

 

اینجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوری

 

اینا دوستای نی نی سایتی منن که از جنینی با هم بودیم

و امروز همدیگه رو از نزدیک دیدیم

وای چه عالی چقدر نی نی مثل خودم

 

بچه ها یه نقشه ای کشیدم بیاین در عرض سه سوت اینجا رو مثل خونمون منفجر کنیم

موافقین ؟ مدیونین فکر کنین من بیش از حد شیطونما )))):


آقای محترم لطفا عکس نگیرید

   مگه با شما نیستم ؟   


 

مامان و بابا هم با مامان باباهای دیگه از نزدیک آشنا شدن و در کل

به خانواده سه نفره ما خیلی خوش گذشت ...

منم کلی بازی کردمو حالشو بردم


 

 

و این هم یه عکس یادگاری از من و باباجونم و ایلیای عزیز و بابای مهربونش

ایلیا جونم خیلی گلی دوستت دارم دوستم

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایلیا
12 تیر 91 2:47
قربون موش کوچولوی بانمکمون بشم. نیلو جان خوشحالم که با دوستای گلی مثل شماها آشنا شدم.عزیزم اصلا اشکالی نداره. سام کوچولوی ناز را ببوس.
مامان زهره
13 تیر 91 11:25
سلام همين طوري با وبتون آشنا شدم . عزيزم چه تولدخوبي.انشاء الله تولد 120 سالگيش.دست شما هم درد نكنه
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 13:21
سام جونم تو رو بادیدن عکسهات خیلییییییییییی دوست داشتم گلم ولی از همون روز عاشق مامانت شدم بدجوررررررررررررررررررررررررررر