سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

پسرک برفی من سام

تاتی تاتی کن عزیزم

1390/12/28 16:42
نویسنده : نيلووو
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من برای اولین بار بدون دخالت اشیا و میز و مبل و ... حدود چهار پنج قدم

راه رفتم چه لذت بخش بود برای من و چه لذت بخش تر بود برای مامانم که

از شدت ذوق گریش گرفته بود ...

با هر قدمی که برمیداشتم دستامو دراز میکردم به سمت مامان و تاتی

تاتی میکردم و میدویدم تا بغلم کنه تا احساس امنیت کنم و مامانم

با من ذوق کنه ، اولین قدما رو که برداشتم دیگه ترسم ریخت و گامهای بعدی

رو محکمتر و با اطمینان بیشتری برداشتم

 

 

 

pooh w/ friends 

 

pooh w/ friends 

 pooh w/ friends

به افتخار من نمیخواید دست قشنگه رو بزنید ؟

 

این بود پروسه  راه رفتن  من

چطور بود؟

 

pooh w/ friends 

آسمان هم که باشی بغلت خواهم کرد ، فکر گستردگی واژه نباش

همه در گوشه تنهایی من جا دارند ، پر از عاشقانه ای تو دگر از خدا چه خواهم ؟!

 

قدمات رو ی چشمام نفسم


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سایه
11 تیر 91 2:34
وای قربونش برم من...پاپوشهاشو... ایشالا قدمهای بزرگ زندگیتو برداری گلکم
مامان ایلیا
12 تیر 91 2:34
وای نیلو جان دلم واسه نوشتن هات تنگ شده بود.چقدر خوشحال شدم که آپ کردی. عزیزم این عکس آخر سام محشره.خیلی نازه ببوسش عزیز دل خاله را.
مامان زهره
13 تیر 91 11:23
ممنون مي شم اگه به محمد سپهر را ي بدين آخه توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 13:20
به افتخار جیگر خاله بزنید دست قشنگه رو هورااااااااااا قدمهایت استوار ومسیر پیشرفتت هموار عزیزکم
مرجان
18 تیر 91 4:16
Asheghe khodeto rah raftanetam mannnnnn mard kochoooloooye khodami
پیور گرل
25 دی 91 17:23
سلام پسرک برفی ات خیلی ماهه خدا نگهش داره گلم من برای نی نی های نازی مثل نی نی شما عکس و تقویم و گرافیک های دیگه طراحی می کنم خاستی بیا بهم سر بزن نمونه کارارو ببین
مامان ترمه
11 اردیبهشت 92 14:30
سلام عزیزم عيدت و روزت مبارك