سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

پسرک برفی من سام

آغاز چهار ماهگی من

1390/3/11 19:47
نویسنده : نيلووو
857 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونین چقدر خواستنی شدم یه کارایی میکنم که خودمم تعجب میکنم

هر کسی رو میبینم عکس العمل نشون میدم و لبخند میزنم آخه ما بچه ها نگارنده لبخند خداییم

 

 

 

 

 

بخند عزیزم دنیا خنده داره غصه بجز خنده دوا نداره

بخند خدا دیدن لبخندشو روی لبای بنده هاش دوس داره

 

                         

              

 

گاهی اوقات به فکر فرو میرم

به همه چیز خیلی با دقت و کنجکاوی نگاه میکنم

 

 

 

از خوابیدن طاق باز اصلا خوشم نمیاد و وقتی که منو تو این موقعیت قرار میدن سریع غلت میزنم

 

تازگيا يه کم بهتر گردن ميگيرم و ميتونم يه ذره بشينم اما زود يه وري ميفتم

 

 

پاشم بشينيـــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟بذارين پاشم تعارف نکنيد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

haleh & termeh
2 مرداد 90 10:51
پسر خوشگل و خوش اخلاق لینکت کردم با کمال افتخار واسه من و ترمه