سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پسرک برفی من سام

کلبه کوشولوی من

1390/4/19 5:21
نویسنده : نيلووو
501 بازدید
اشتراک گذاری

به کلبه درويشي من خوش اومديد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

عجب روزگاريه ها هر جا مامانم ميره منم به زور با خودش ميبره... الانم چون اينجا کار

داره منو گذاشته تو تختم سرمو با چند تا عروسک گرم کرده که نق نزنم

چرا منو تو اين موقعيت قرار ميدين ؟؟؟؟؟ کيه کيه کيهههههههههههه...

آهااااااااااااااااااااااااااي يکي به داد اين پسرک برفي برسه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
6 مرداد 90 2:17
وای عزیزم چقدر بامزه.نیلوجان دقیقا این همون بلایی که من سر ایلیا می یارم.کلبه کوچولوی سام عزیز فوق العاده قشنگ و با سلیقه است.پرده اتاق سام کوچولو شبیه اتاق ایلیا ست.البته مال ایلیا یه طرح دیگه است ولی تو کاتالوگ پرده جز طرح های خیلی قشنگ بود.
نیلو جان در مورد سرلاک واسم توضیح می دی.چند بار توی روز و چه مقدار به پسر گلت می دی؟


مرسي مامان ايليا که زود به زود به سام من سرميزنيد عزيزم
دکتر سام گفته سرلاک رو از برنجي شروع کن بعد که يه قوطي تموم شد ميوه اي بده و بعد گندمي ( به ترتيب هضم آسان) روز اول يک قاشق چايخوري روز دوم دو قاشق به همين ترتيب تا روز دهم ده قاشق چايخوري ميتونيم بديم البته از روز دهم اين تعداد ميتونه به پانزده يا بيست قاشق هم برسه بسته به ميل کودک
بعدشم دکتر به من گفت يا سرلاک يا حريره بادوم يا فرني يا لعاب برنج يکي از اينا رو ميتوني در روز بدي ولي تعداد قاشقهاش با هم برابره يعني اگه امروز سه قاشق چايخوري سرلاک دادي فردا ميتوني چهار قاشق فرني و پس فردا پنج قاشق حريره بادوم بدي
تعداد دفعاتشم دست خودته ميتوني همين مقدار رو نصف کني و در دو وعده بهش بدي
بازم اگه سوالي داشتي خوشحال ميشم بتونم کمکي بکنم دوست جونم