سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

پسرک برفی من سام

ادامه دو ماهگی من ( بعد از واکسن ) چون تو این عکسا خوشحالم

1390/1/11 19:37
نویسنده : نيلووو
610 بازدید
اشتراک گذاری

خنده ای از ته دل ...

با این عکس تو مسابقه قشنگترین خنده نی نی تو ( نی نی سایت ) شرکت کردم ولی کلا سه تا رای بیشتر نیاوردم، فکر کنم بیشتر از اینکه از خنده من خوششون بیاد ترسیده بودن خنده

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

لا لا لا لا لا لای لای

الان خوشحالم و دارم آواز میخونم چون تا دو ماه دیگه واکسن ندارم هوراااااااااااااتشویق

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نگاه خیره

مامانم میگه انقدر آواز خوندی گوش ما رو بردی منم خیره شدم بهش بلکه بگه ببخشید حرفمو پس میگیرم ادامه بده پسرکم زبان

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

شما هم ...

باشه دیگه نمیخونم مثل اینکه سر شما هم درد گرفت نگران

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

دایی فرشاد عاشق این عکس منه میگه خیلی هنریههههههههه

 به  افتخار من بزنید شلهههههههههههههههتشویق

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

هر چی به مامان بابا میگم: بابا جان این کلاه به سر من بزرگه اینجوری احساس بدی دارم حس میکنم کلاه گشادی سرم رفته ... گوش نمیکنن که نمیکنن .

خدا نکنه یه چیزی به آدم بیاد بابا سیا تعریف میکنه میگه عید من از دست این مامان نیلوی تو داشتم شاخ در میاوردم هر مغازه ای میرفت میپرسید آقا کلاه واسه بچه دو ماهه دارید؟ اگرم میگفتن داریم بی برو برگرد میخرید فکر کنم ده پونزده تایی هم خرید که البته بیشترشون هنوز اندازه نیستن ...چشمک

 

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

در ضمن اینم بگم شرمنده اگه لباسام خیلی تکراری بود اخه میدونید کل این عکسا در عرض 5 دقیقه گرفته شده یه وقت فکر نکنید مامانم بی ذوقه ها چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)