سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسرک برفی من سام

نیلــــــــــــــــــــــو مامان میشود ...

1389/5/5 2:38
نویسنده : نيلووو
476 بازدید
اشتراک گذاری

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com                                      

 

از نیلووو به سام :

شب نیمه شعبان امسال فهمیدم که یه فرشته کوچولو تو دلم دارم ،

رفتم آزمایش خون دادم و جوابش مثبت بود و این یعنی اینکه نیلووو مامان میشود،

خدای مهربون دوستت دارم به خاطر همه قشنگیایی که تو زندگی به من و همسرم عطا کردی،

فرشته کوچولو ندیده عاشقتیم ...                            Orkut Scraps - Angels

      

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com                       

گاهي گمان نميکني ولي ميشود

گاهي نميشود، نميشود که نميشود   

                                     گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است                                      

گاهي نگفته قرعه به نام تو ميشود   

گاهي گداي گدايي و بخت با تو  نيست

گاهي تمام شهر گداي تو ميشود

                                                          

 به افتخار مهمون تو راهي بزنيد دست قشنگه روووووووووووووووووو

 

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)