سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

پسرک برفی من سام

پنج ماهگی من

1390/4/11 19:58
نویسنده : نيلووو
622 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من پنج ماهم تموم میشه ، هر ماه مامان و بابا منو واسه چکاپ ماهیانه پیش دکترم میبرن

اونم خیلی مهربونه و منم وقتی میبینمش کلی واسش میخندم واسه مامان بابام انقد نمیخندم

خلاصه امروز رفتیم دکتر بعد از یه سری معاینه به مامانم گقت از فردا میتونی غذای کمکی رو

شروع کنی فقط هم حریره بادوم و فرنی و سرلاک همین وبس اونم چی از روزی یک قاشق

چایخوری ... من معنی این چیزایی که دکتر میگفت رو نمیفهمیدم ولی مامانم خیلی ذوق کرد

منم به خاطر همین فکر میکنم اتفاقات خوبی میخواد واسم بیفته ، نمیدونم من که هنوز زبون

این زمینیا رو بلد نیستم ...

یعنی دکتر به مامانم چی گقت که انقد ذوق کرد ؟ خدا به دادم برسه

 

قد من امروز :٦٧

وزن من امروز :٦٨٠٠

قد هنگام تولدم : ٤٧

وزن هنگام تولدم : ٢٧٦٠

واستون میخوام از شیرین کاریای ماه پنجم بگم

بلــــــــــــــه ما دیگه کلی بزرگ شدیم و کارای عجیب غریبی ازمون سر میزنه

مثلا دائما در حال خوردن پاهامم ، نمیدونین چقد خوشمزست

مامانم همش میگه پاتو نخور بیا شیرتو بخور منم تو دلم میگم شست پام خوشمزه تره

  

 

همه چیزو با دهنم تست میکنم هر چیزی که فکرشو بکنید دست اطرافیانم ، پتو ، اسباب بازیام

لباس مامانم، میله های بغل گهوارم ، فرمون روروئکم

تازه چیزای کوچیکو با دهنم نگه میدارم بدون دست

  

 

لب پایینمو دائما میدم تو و از خودم کلی صدای ناهنجار درمیارم مخصوصا وقتی که احساس کنم

خونمون زیادی ساکته و مامان بابا خسته ان و نیاز به استراحت دارن

  

 

دیگه اینکه شیشه شیرمو خودم میتونم با دست بگیرم این کارو تا ماه قبل نمیتونستم انجام

بدم ولی الانم که یاد گرفتم چون نمیخوام مامانم بیکار باشه شیشه رو اون واسم نگه میداره

منم میخورم ، اصولا هیچ کاری که به مامانم این فرصت رو بده که چند دقیقه ای واسه خودش

باشه رو انجام نمیدم

  

 

و در نهایت قهقهه های صدادار من که امکان نداره کسی بشنوه و دلش واسم ضعف نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانا
6 مرداد 90 10:51
آفرین به تو سام کوچولو که این همه کارای خوب خوب بلدی انجام بدی.
مهنوش
7 مرداد 90 3:23
سلام نیلو جون..
الهی که این نی نی ناز شما 10000ساله بشه...وسایه شما وباباییش همیشه بالای سرش باشه..
نیلو جون میخواستم بدونم چطوری عکسهای سام کوچولورو روی بنر وتابلو ها انداختی..ممنون میشم منم راهنمایی کنی...بوس بوس برای سام کوچولو


سلام مهنوش جان مرسي که از وب سام ديدن کردي گلم
برو به سايت fotofunia عکساتو خوشمل کن
مامان ایلیا
8 مرداد 90 4:03
نیلو جان واقا ممنون از توضیحاتت در مورد سرلاک.اگر اذیت نمی شه یه سوال دیگه...ایلیا هم مثل سام لبشو می خوره.لبش چند تا ترک برداشته دکترش رژ لب ماستلا بهش داد ولی خوب خوب نشده.پسر گل تو این مشکلو با خوردن لبش پیدا نکرد؟


نه به طور جدي گاهي يه کم لبش خشک ميشه ولي اونطوري نبوده که اذيت بشه يا من بخوام پيگير باشم گلم
ضمنا خوشحال ميشم بتونيم با هم تبادل نظر کنيم اصلانم اذيت نميشم دوست جونم اين حرفا چيه؟