سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

پسرک برفی من سام

تدریس سه تار برای نی نی کوشولوها

1390/4/3 19:51
نویسنده : نيلووو
476 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

توجه   توجه

دوره جدید آموزش سه تار توسط استاد سام به تمامی نی نی کوشولو ها

بنده استاد سام هستم متولد بهمن ١٣٨٩ ملقب به پسرک برفی

و این افتخار رو دارم که با برگزاری کلاسهای سه تار ویژه نی نی

کوچولو ها در خدمتتون باشم

شرایط لازم برای شرکت در کلاسهای من:

1. گریه بی مورد نداریم ( فقط در مواردی میتونید گریه کنید که یا گرسنه اید یا جاتون خیسه)

2. مکيدن پستونک مانند جويدن آدامس سر کلاس پيگرد فانوني دارد   

3.  از خودتون صداهاي ناهنجار در نمياريد             

4.خوردن دست و پا ممنوع

5. وسط کلاس تاتي تاتي هم نداريم 

       

 

       و در نهايت اينکه

تبليغات جزئي از کار ماست

 

Animated Music

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
19 تیر 90 11:11
سلام پسر برفی دختر من هم بلد سه تار بزنه بیایین باهم یه گروه تشکیل بدین
مامان آروین
4 مرداد 90 13:11
سلام ممنون که به ما سر زدید منم لینکتون کردم
راستی آروینم یه وبلاگ دیگه هم داره مخصوص خاطره و عکساش هست خوشحال میشم سر بزنید
آدرسش هست:
asal-pesar-1387.niniweblog.com


حتما عزيزم بهش سر ميزنم بوس واسه آروين و مامانيش
نارین
7 بهمن 92 13:01
سلام دوست عزیز وب جالبی دارین خوشحال میشم به فروشگاه لباس مام سر بزنین
غم دختری
21 بهمن 92 20:56
سلام ماشالاچه نازه خدا نگهش داره به ما هم سر بزنین نظر بدین