سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

پسرک برفی من سام

روز پدر مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1390/3/28 19:49
نویسنده : نيلووو
622 بازدید
اشتراک گذاری

Fathers Day Quotes, Greetings

از سام به بابا سیامک: بابای مهربونم روز پدر رو از صمیم قلب کوشولوم بهت تبریک میگم

تو بهترین بابایی هستی که یه نی نی میتونه داشته باشه امیدوارم منم بهترین پسر دنیا

باشم واسه این بابای نمونه...بابا جونم

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی

 

از نیلووو به بابا سیامک: همسر مهربانم در این سالها که در کنارت زندگی را تجربه میکردم

  معنی عمیق کلمه (مرد) را به معنای واقعی کلمه در وجود نازنینت یافتم و اکنون که نام پدر نیز

به نامهایت اضافه شد افتخار میکنم که مادر فرزندی هستم که پدرش مرد روزهای پرفراز و نشیب

 زندگیم بوده و هست...

با تو خوشبخت ترین انسانم

روزت مبارک و روزگارت خوش

 

من دو تا بابا بزرگ دارم که قد تمام دنیا دوسشون دارم

میدونید من از هر دو طرف عزیز دردونه ام چون اولین نوه بابا قاسم و آخرین نوه بابا هوشنگم

بزرگ مردان روزگار روزتون مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)