سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پسرک برفی من سام

دکتر سام به اتاق عمل

1390/7/3 2:35
نویسنده : نيلووو
781 بازدید
اشتراک گذاری

من دوست دارم در آينده  جراح دل و روده بشم واسه همينم از الان دارم رو عروسکام

به طور عملي امتحان ميکنم و روزانه چندين عروسک زير دست من به ديار باقي

ميرن، اين رشته رو خودم ابداع کردم ... 

                                               

تا دل و روده عروسکا رو در نيارم راحت نميشم...

دکتر سام به اتاق عمل

من براي خدمتگذاري يعني همون خرابکاري حاضرم

نيلووو پنس لطفا ...

اين ني ني نافش مشکل داره قلنبه زده بيرون بايد درش بيارم

يکي هم نيست عرقاي پيشونيمو پاک کنه اي واي رفت تو چشمم

عمل با موفقيت انجام شد اين ني ني استثناءً از دست من جون سالم به در برد

واي چقدر خسته شدم ... مامان نيلو يه پياله سرلاک لطفا ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایلیا
6 آبان 90 2:35
عزیزم چقدر سبز بهت می یاد خاله.خسته نباشید از عمل جراحیتون دکتر سام.من معذرت می خوام کسی نبود عرقتونو پاک کنم دفعه بعد من در خدمت گذاری جناب آقای دکتر سام حاضرم. وای نیلو جان اون جا که نوشته بودی نیلو پنس لطفا خیلی بامزه بود یه عالمه خندیدم.
مامان پارسا
13 آبان 90 2:43
نوشین مامان ایلیا
23 اردیبهشت 91 12:36
چه خوب گل پسر گذاشته همه مدلی ازش عکس بگیرین. ایلیا که توی حتی توی دوربین نگا نمی کنه چه برسه به این کارا.
کودک سیتی
12 خرداد 91 2:30
چه قدر با سلیقه عکس گرفتید عااااالی
مرجان
18 تیر 91 4:22
Tabrik be sam aziz bekhatere mamane golesh ke enghadr baradh honar be kharj mide niloo joonam to behtariniii
زهره(مامان آوین)
8 آذر 91 17:21
نیلو جون از دیدن وبلاگ سام خیلی لذت بردم ماشالله خیلی خوشتیپ و خوردنیه . من دارم فعلا وبلاگ آوین رو نظم می دم امیدوارم بیشتر با هم در تماس باشیم . گل پسرتو ببوس.