سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پسرک برفی من سام

اولين واژگان زندگي

1390/6/15 2:18
نویسنده : نيلووو
563 بازدید
اشتراک گذاری

از نيلووو به سام : پسر قشنگم امروز نميدوني براي من چقدر زيبا بود، چرا که از زبون تو

 اولين واژه هاي زندگي رو شنيدم و با تمام وجود خداي مهربون رو شکر کردم که نعمت

 غير قابل وصفي مثل تو رو بهمون داده نعمتي که اگر به خاطرش تمام عمرم رو به عبادت

 و شکرگذاري بگذرونم بازم کمه ... خدايا هزاران هزار مرتبه شکررررررررررررت

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

امروز گل پسرمون براي اولين بار گفت:

ماما    بابا    آبه    دد  

واي که چه کيفي داشت خدايااااااااااااااااااااا

Love Boy Dj picture

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
6 آبان 90 2:40
آفرین به سام عزیز خاله که ماما ن و بابا می گی عزیزم.رورویک سواری خوش می گذره خاله. نیلو جان تبریک به خاطر گفتن اولین کلمات گل پسر نازو دوست داشتنیت عزیزم.واقعا لحظه شیرینیه.
خاطرات ما سه نفر
14 آذر 90 13:36
كوچولوتون خيلي خوشكله .اميدوارم هميشه شاد باشيد.به منم سر بزنيد


عزيزم ممنونم که به ما سر زديد متاسفانه آدرس وبلاگي که اينجا نوشتيد درست نيست هر چي سعي کردم نتونستم بيام از وبتون ديدن کنم اگه بازم به ما سر زديد حتما ادرس درست رو بگذاريد تا ما هم به ديدنتون بيايم دوست عزيزم