سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسرک برفی من سام

نشستنم مباركـــــــــــــــــــــــــــــ

1390/6/5 1:08
نویسنده : نيلووو
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

Saturday scraps, comments and graphics

روز شنبه 5 شهريور اينجانب آقاي سام براي اولين بار موفق شدم بدون اينكه از يه طرف

غش كنم و بيفتم روي زمين ، حدود 5 دقيقه ثابت بشينم و در اين لحظه بود كه مامانم

از شدت هيجان داشت ذوق مرگ ميشد ... نميدونم وقتي راه بيفتم يا حرف بزنم

مامانم از شدت ذوق چه بلايي سرش مياد ...

نشستنم مباركـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Orkut Scraps - Animals

Orkut - Dividers

من وقتي ميام خونه ماماني اندازه تمام روزايي كه خونه بودم و استراحت كردم

خسته ميشم، آخه بابايي من يعني بابابزرگم وقتي كه پيششم دائما دست منو

ميگيره و ميگه بيا تاتي كنيم منم كلي واسش ذوق ميكنم و با باباييم كلي تاتي

ميكنم احتمالا من قبل از اينكه چهار دست و پا راه برم يه دفعه شروع به دويدن

ميكنم از بس كه با بابايي تاتي تاتي كردم ...

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

عمورضا
17 شهریور 90 19:21
سلام نیلووو مهربون، سوال شما در وبلاگ عمورضا جواب داده شد و اگه کامل بود ممنون میشم لینکم کنید،منتظر شما هستم
مامان کوثر
19 شهریور 90 10:21
سلام نیلووو جان خیلی دردونه نازی دارین مبارک باشه نشستنش فداش بشم که چقدر ماهه و خدا قوت تاتی کردنش من شما رو جزو دوستامون قرار دام دوست داشتین به ما سر بزنید
آترين
19 شهریور 90 12:15
نشستنت مبارك دوست خوبم
مامان پارسا
19 شهریور 90 15:57
چه بامزه ایستاده تکیه داده به پای باباییش نشستنت مبارک عزیزم،انشالا روزی برسه که روی صندلی مدیریت و ریاست بشینی گلم
محبوبه
20 شهریور 90 19:16
آفرین که سام کوچولو خودش به تنهایی میتونه بشینه تا چند وقت دیگه هم میتونه راه بره و دیگه هیچی از دستش در امان نیست
محبوبه
20 شهریور 90 19:17
نیلو جون حال سام چطوره؟ خوبه بهتر شد؟ بردیش دکتر ؟ بیا کلوب از حال پسرت بگوووو باور کن همش تو فکرتم
مامان ایلیا
22 شهریور 90 1:05
مبارکت باشه خاله.عزیزم چقدر با مزه لبتو می خوری پسر گل.هزار ماشالله.هزار تا بوس برای تو گل پسر دوست داشتنی. نیلو جان سالگرد ازدواج شما هم مبارک عزیزم.نهایت شادی ها را بری تو دوست عزیزم آرزومندم.
مامان کیارش
22 شهریور 90 9:21
سلام.مبارکه.ماشالا چه خوشکل تاتی میکنه این پسر ناز
روناک مامان سام
23 شهریور 90 12:29
مبارکه عزیزم
مهنوش
24 شهریور 90 3:08
مبارک مبارک نشستنت مبارک سام کوچولو.... الهی در همه ی زمینه های زندگیت باعث خوشحال کردن مامان ناز ومهربونت بشی... نیلووو جون ممنونم که واسه سلامتی نی نیجونم دعا کردی....بوس بوس
مامان پارسا جون
29 شهریور 90 12:21
نشستنت مبارک گل پسر
مامان علي
30 شهریور 90 16:02
ماشاءا... چه ني ني نازي داريد. خدا حفظش كنه .
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:31
نشستنت مباااااااااااارک عزیز دلم
مامان ایلیا
4 مهر 90 20:17
نیلو جان بی نهایت دلم برای خودت و نوشته های قشنگتو و سام عزیز تنگ شده.امید وارم حالتون خوب باشه.نگرانت شدم عزیزم.سام را ببوسید.
ثمين
5 مهر 90 21:13
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
بهار
6 مهر 90 13:43
اجي ماشاله خيلي بانمک ايشاله هميشه سالم باشه
مامان نيلو چن سالته؟


ممنون عزيزم ... بهار جون من متاسفانه نتونستم به وب شما سر بزنم فکر کنم آدرس رو اشتباه نوشتين گلم در ضمن من 28 سالمه ...
مامان ایلیا
7 مهر 90 14:14
نیلو جان واقعا نگرانت شدم عزیزم.حتما یه خبر از خودتو و سام عزیز بهم بده.
مامان ایلیا
9 مهر 90 2:58
سلام نیلو جان.هیچ پیامی از شما برای من ثبت نشده .نمی دونی چقدر خوشحال شدم که حد اقل این پیام آخر را که ازم خواسته بودی بهتون خبر بدم را دیدم.واقعا می گم عزیزم.اتفا قا عصر داشتم فکر می کردم که یعنی دوستی ما تموم شد و عجیب هم دلم گرفت.تصمیم داشتم بهت میل بزنم. خیلی دوست دارم اون نا مه ای که گفتی را بخونم و از حا لت با خبر بشم.اگر خسته نمی شی و وقتشو داری لطف می کنی دوباره واسم بفرستی.
مامان ایلیا
10 مهر 90 16:16
سام عزیزم هشت ماهه شدنت مبارک کوچولوی دوست داشتنی. نیلو جان من منتظرم.یه خبر از خودتو و سام عزیزمون بهم بده.
مامان ایلیا
12 مهر 90 12:07
نیلو جان معذرت می خوام که دیشب یه باره رفتم ایلیا بیدار شد و هر کاری هم کردم خداحافظی کنم فرستاده نمی شد.باز هم معذرت می خوام.آرزو می کنم سام عزیز هر چه زودتر بهتر بشه عزیزم.شب خوبی بود که تونستیم با همدیگه یه کوچولو حرف بزنیم.
مامان ایلیا
19 مهر 90 3:20
نیلو جان سلام.باور کن هر روز وب سام را باز می کنم تا شاید یه خبری از خودتو سام عزیز داده باشی و وقتی می بینم که وب را آپ نکردی باور کن خیلی خیلی دلم می گیره این یعنی اینکه هنوز سام کوچولو خوب نشده و تو هم درگیری.آرزو می کنم سام عزیزمون هر چه زودتر خوب بشه عزیزم.با اینکه ندیدمتون ولی عجیب دلتنگتون می شم.
مامان ایلیا
24 مهر 90 17:48
نیلو جان الان دیدم که آنلاینی.اگر سام عزیز بهتر شده یه خبری بهم بده عزیزم.بی صبرانه منتظرم.
مامان ایلیا
26 مهر 90 2:37
نیلو جان واقعا خوشحال شدم از این که سام بهترشده.راستی نیلو جان مسابقه نی نی سایت نی نی و عینکه.عکس سام با عینکش بی نهایت قشنگ و نازه حتما شرکت کن.بوس برای سام عزیز خاله.
مامان ایلیا
2 آبان 90 1:46
مبارکه مبارکه خاله.برنده شدنت مبارک خاله.همیشه همیشه برنده باشی عزیزم. نیلو جان تبریک می گم هر چند به نظر من و همسرم سام باید نفر اول می شد بی نهایت عکش قشنگ و با مزه بود.باز هم تبریک می گم عزیزم.