سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسرک برفی من سام

دومین سفر زمینی من اصفهان

1390/5/25 2:29
نویسنده : نيلووو
543 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من دومین سفر زمینی خودم رو تجربه کردم و به اصفهان که معروف به نصف جهان

هست رفتم البته به همراه مامان خانواده خودم یعنی مامان نیلو و بابا سیا و خانواده

بابایی یعنی مامانی و بابایی و دایی فرشاد و خانواده دایی مامان نیلو ...

خیلی بهمون خوش گذشت جای همتون خالی ...

من خیلی پسر خوبی بودم و اصلا اذیت نکردم امیدوارم مامانم بازم بتونه خوبیای

منو به نحو احسن جبران کنه ...

      

این چند روزی رو که اونجا بودیم فقط من تا صبح میخوابیدم مامانم اینا همشون

تا صبح بالای سر من اسم فامیل و دبرنا و پاسور و ... خیلی بازیای دیگه میکردن

انگار نه انگار من خوابم ولی اشکال نداره به جاش خستگی مامانم کلی در رفت

حالا دوباره میتونم شیطونیامو از سر بگیرم ...

 

 

اینجا میدان نقش جهانه که همین یه جای اصفهان واقعا نصف جهانه

Orkut Scraps - Animals

 

میگن زاینده رود یه زمانی خیلی آب داشته ولی من که ندیدم گردن اونایی که

میگن ... من که به جای دریاچه کویر دیدم .

animated gifs of babies

 

          

 

          

       animated gifs of babies- baby sits on director's chair   

      

 

              animated gifs of weaponry - pacifier

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماماني سيد كوچولو
14 شهریور 90 1:49
ايشالله هميشه به سفر و شادي..... به به گل پسر خوب كه گذاشتي با وجودت به مامان و بابا خوش بگذره
مامان ایلیا
15 شهریور 90 2:54
آفرین خاله که اینقدر پسر گلی بودی و مامان مهربونتو اذیت نکردی.یه وقت نگران نباشی مامان به نحو احسن این خوبی و لطف بی شائبه شما پسر گل را حتما جبرا ن می کنن.(این جمله ات خیلی با مزه بود نیلو جان.) هزار تا بوس برای تو گل پسر ناز.
روناک مامان سام
15 شهریور 90 19:04
ماشااله به این پسر گل
مامان پارسا
17 شهریور 90 2:47
آفرین پسر خوب که حق همسفری رو بجا اوردی و مامانی رو اذیت نکردی میگم ما هم ندیدیم،گردن اونایی که میگن