سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسرک برفی من سام

اولين غذاي رسمي من

1390/5/12 1:05
نویسنده : نيلووو
437 بازدید
اشتراک گذاری

روزي که رفتم واکسن بزنم يعني 11/ 5/89 دکتر گفت که ميتونم از فردا سوپ بخورم واااااااااااي خداي من

چه لذتي داره منم ديگه ميتونم غذا بخورم

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز بفرماييد شاااااااااااااااااااااااام

    محصلمحصل

 

بلــــــــــــــــــه امروز ماماني واسم يه سوپ خوشمزه درست کرد خيلي بهم چسبيد

از طعم سوپ بيشتر از سرلاک و فرني خوشم اومد ...

غذا خوردنم مبارکـــــــــــــــــــــــ.

  محصل محصلمحصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
25 مرداد 90 13:54
نیلو جان من تا امروز پیامی از شما نداشتم.فکر کردم از سوالم ناراحت شدید که هیچ جوابی ندادید.پیامی از شما که سوالی ازم پرسیده باشید نداشتم.می شه دوباره پیامتونو بزنید تا با کمال میل جواب بدم.عزیزم اگر از سوالم ناراحت شدید معذرت می خوام. راستی مامان نیلو خسته نباشید از اشپزی.سام را ببوسید.
مامان هستی
5 مهر 90 0:56
سلام.من بازم اومدم... پسزک ناز مامانی