سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسرک برفی من سام

یه کم آفتاب بدم خدمتتون ؟

1390/5/25 1:06
نویسنده : نيلووو
560 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         

                                  

میدونید که تابستونه و آفتاب شدیدم واسه چشم ضرر داره منم که حساااااااااااااااااااس

 

میبینید موقع رانندگی هم عینکمو میزنم که نور شدید اذیتم نکنه

خوش تیپ شدم نه ؟

 شکلک های شباهنگ Shabahang شکلک های شباهنگ Shabahang شکلک های شباهنگ Shabahang 

چطور بود ؟ خوشتون اومد ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

یاسمن دختر اسمانی
25 مرداد 90 11:44
سلام ادرس وبلاگ سام جون رو میشه بدین تا لینکتون کنم؟


عزيزم هيمن آدرسي كه توش نظر دادي آدرس وبلاگه ديگه گلم
مامان ایلیا
25 مرداد 90 13:49
وای عزیزم سام چقدر قشنگ خندیده. هزار ماشاالله به این گل پسر خوش تیپمون.
نازنين
25 مرداد 90 15:28
سلام سام كوچولو تو مثل جيمز باند شدي . يك جيمز باند تپل مپل
الی
26 مرداد 90 0:29
چطوری خوشتیپ؟
مامان شقایق
26 مرداد 90 11:15
مثل همیشه عالییییییییییییی
روناک مامان سام
27 مرداد 90 17:16
واییییییییییییییییییی عزیزم چه ناز این پسر چقدر خوشتیپ و با کلاس دل همه رو می بری که مواظب باش شمارت دست دخترا نیفته که دست از سرت بر نمی دارن عزیزکم
مهنوش
30 مرداد 90 17:50
سلام نیلو جون الهی قربون چشمای خوشگل سام کوچولو بشم با عینکش..ماشالله.... 10روز دیگه باید انتظار بکشم تا ببینم فسقلم دختره یاpesare
لیدا مامان کیارش
31 مرداد 90 16:55
ماشالا به این پسر خوش تیپ...کیارش منم یه عکس با عینک دودی داره.
از طرف من ببوسیدش.


ممنون عزيزم
من متاسفانه نتونستم به وبلاگ كيارش جون سر بزنم و عكساي نازشو ببينم فكر ميكنم آدرس وبلاگ رو اشتباه نوشتين اگه بازم اينجا اومدين آدرس درست وبلاگ رو بگين دوست دارم كيارش جان رو ببينم
مامان هستی
1 شهریور 90 4:34
ای جان... خیلی خیلی ناز شده. خدا نگهش داره.الهی
مامان هستی
1 شهریور 90 4:40
سلام دوباره. من شمارو لینک می کنم. خوشحال می شم وبلاگم تو لینک های شما هم باشه.
سمیه مامان رها
2 شهریور 90 15:05
سلام نیلو جون...مرسی که بهمون سرزدی...درمورد رها لطف داشتی... عزیزم ادرس اتلیه اینه... شهرک غرب بلوار دادمان خ معراج پ8 اتلیه سها 22245302 کارشون عالیه در ضمن با این سام کوچولوی خوشتی پ وخوشگل حتما عکسهاش عالی میشه...
مونا (مامان النا )
2 شهریور 90 18:56
وای چه پسر خوشگل و بانمکی مامان مهربونش از طرف من ببوسش با اجازتون لینک میکنم
هانیه مامان آراد
3 شهریور 90 3:26
خیلی جیگره این عسل
خیلی خیلی ماهه قربون اون تیپ و عینکش
ببوسش عزیزم و انشاله خدا حفظش کنه


مرسي هانيه جونم نظر لطفته عزيزم
ناهید
4 شهریور 90 13:32
سلام
من شمارو لینک کردم لطفا مرا لنک کنید با نام نی نی.


ناهيد جان شما با افتخار لينك شديد
ثمين
9 شهریور 90 0:51
سلام. عيدتون مبارك. پيش ما هم بياين يه اسفند هم براي پسر خوشكلتون دود كنيد حتما!
مامان ایلیا
10 شهریور 90 12:32
هفت ماهگیت مبارک خاله.ان شاالله 1000ساله بشی عزیزم. نیلو جان عیدتون مبارک.هفت ماهگی سام کوچولو مبارکت باشه عزیزم.
مامان کوثر
19 شهریور 90 10:23
ای ول بلا آخر ژستی ها به ما امضا میدی
مامان متین
30 آبان 90 22:11
نیلو جان پسرت خیلی ناناز و من عاشقش شدم عینکش هم منو کشته متین هم یه عینک اینجوری داشت ولی الان داغون می دونی بچه های خوشگل زیاد نیستند ولی پسر گلت واقعا خوش قیافست خدا حفظش کنه.


مرسي مامان متين جون کلي انرژي مثبت بهم دادي شما به سام لطف دارين چشماتون زيبا ميبينه عزيزم