سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پسرک برفی من سام

یک فنجان پر از مادرانه

1390/5/12 1:02
نویسنده : نيلووو
478 بازدید
اشتراک گذاری

و من برای زندگی تو را بهانه میکنم

بی بهانه سلام"

زندگی گوارای وجود نازنینت، نازنین نیلوفر میدانم قرار نبود بیایی و چه زیبا میشود کسی

وقتی بیاید که قرار نیست.

زیبای من، ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه آوردن هر بهانه، دیوانه برق نخست

نگاه توام با یک جور بی تابی از نوع بی بازگشتش، میدانی که چه میگویم تنها تو میدانی

دیگران اگر هم بخواهند بدانند هم نمیتوانند. فدای انعکاس بی نظیر چشمان سیاه معصومت

من کلبه خوشبختی تو را با گل های شوقم فرش خواهم کرد و برایت سایبانی از جنس پناه

پرودگار خواهم ساخت و قشنگترین لحظاتم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا

بدانی مادرت عاشقترین و مجنون ترین دیوانه ات در هر دو دنیاست ...

از همان زمانی که در تالار انتظار سرنوشت شمارش معکوس خود را برای به دنیا آمدن

آغاز کردی حس بودنت را جشن گرفتم ، و اکنون که ماههاست از آغازت میگذرد باز هم

بی بهانه میگویم "

"پسرم لمس بودنت مبارک "

تو شاهکار خالقی تحقیر را باور مکن

بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش        زیبا و زشتش  پای توست تقدیر را باور مکن

 

تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی     از نو دوباره رسم کن، تصویر را باور مکن

 

خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید          پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور مکن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوبه
11 مرداد 90 4:41
چقدر زیبا و با احساس نوشتی نیلو جون
سام عزیز به خاطر داشتن همچون مادری قطعا به خود خواهد بالید
باغ زندگیتان سبز و پر از شکوفه



خاله محبوبه تو هميشه به من لطف داري من مطمئنم کسراي عزيز هم به داشتن مامان با فهم و کمالاتي مثل تو افتخار ميکنه با اين دل دريايي که من ازت سراغ دارم اصلا اغراق نکردم
مامان ایلیا
8 شهریور 90 3:06
نیلو جان خوبی؟سام عزیزمون خوبه؟نیلو جان من دوباره با سوالهای تموم نشدنیم اومدم.چند روز قبل پیش دکتر ایلیا بودم درباره یه قطره اهن خوش طعم تر ازش سوال کردم فروکیدز را تجویز کرد.قبلا ایرونرم می دادم الان که فروکیدز دادم یک قطرهاش هم که به دست یا لباس می ریخت بدجوری سیاه می کرد اگه اینطوری باشه که خدا به داد دندونا برسه!قطره سام هم اینطوریه.راستی روزانه 25 قطره تجویز کرد سام 7 قطره است؟ ممنون که با نهایت صبر به سوالهای من جواب می دی.مرسی عزیزم.سام دوست داشتنی را ببوس.