سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

پسرک برفی من سام

یکســــــــــــــــــــــــــــــــاله میشویـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

1390/11/21 3:40
نویسنده : نيلووو
881 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشایی ترین مخلوق بر روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

 

از نیلووو به سام :میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنجهای زندگی 

هم دل بست ، و هم در میان این روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دستهای من است وقتی عاشقانه تولدت رو شکر میگویم...

ني ني شكلك


سام عزیزم تو را با تمام وجودم میپرستم ، هوایی که تو در آن نفس

میکشی برایم مقدسترین و پاکترین هواهاست و من به آن هوا زنده ام ...

زیبا چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی

 


  

تولد من روز ١١ بهمن یا به عبارتی ٨٩.١١.١١ هستش ولی چون تو این تاریخ واکسن

یکسالگیمو زدم نشد واسم تولد بگیرن

واسه همین جشن تولد خاطره انگیز من در تاریخ ٢١ بهمن به خوبی و خوشی برگزار شد

در این جشن با شکوه بنده یه زنبور کوچولوی خیلی خیلی زیبا و خواستنی شده بودم

که تا آخر شب دیگه واسه من لپ نموند انقدر که از طرف مهمونا چلونده شدم

به هر حال خوش تیپی هم درد سر داره دیگه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست         


لازمه اینم بگم که خیلی پسر خوبی بودم و اصلا بهونه گیری نکردم و پا به پای مهمونا

رقصیدمو کم نیاوردم ، فقط از شدت خستگی آخر شب وسط مهمونی یهو خوابم برد

و کلی مامانمو خوشحال کردم که دیگه نمیخواست زحمت خوابوندن منو بکشه


این شما و این هم جشن زیبای ما

 

شما هم دعوتید


                           

 

جشن تولد من خونه مامان بزرگ  مهربونم   برگزار شد

مرسی مامان بجی جونم که خونتونو در اختیار ما قرار دادین ..

 

 

زنبوری در حال رد شدن از این محل 

(تنها عکسی که با کیک تولدم دارم همینه نمیدوم عکاس ما اونشب کی بود؟) دی:

 

مامانی زحمت درست کردن همه غذا ها رو کشید و مامان نیلو کلی شرمنده شد

مرسی مامانی جونم که انقدر هوای مامانمو داری

بفرمایی ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

 

اینم کوچکترین مهمون امشبمون که اسمش پارساست و دقیقا نه ماه از من کوچکتره


یه وقت فکر نکنید که من براش قلدری میکنما اصلااااااااااا ( چشمک)

 

و در نهایت این کارت تشکر تقدیم به شما و همه مهمونامون که افتخار دادن 

و تشریف آوردن

 

  تقویم سال 91  هم همراه با کارت تشکر به مهمونا به عنوان یادگاری تقدیم شد

 

 

 همه مهمونا توی این برگه برام یادگاری نوشتن که مامانم قابش کرده و 

به دیوار اتاقم  زده ، شما هم اگه یادگاری بنویسین خوشحالمون میکنید ...


 ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سایه
11 تیر 91 2:37
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککک
سایه
11 تیر 91 2:37
جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...
سایه
11 تیر 91 2:37
تا دقایقی دیگر صدای انفجار شهروندان خیابان را غافلگیر می‌کند شیشه‌ها از قاب پنجره پائین می‌آیند و کودکان از لیسیدن بستنی منصرف می‌شوند فرشته ای از آسمان به زمین می آید . . . تولدت مبارک
سایه
11 تیر 91 2:38
میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند . . . چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند با شادی و اندکی درد
سایه
11 تیر 91 2:43
میشه منم یه یادگاری براتون بنویسم بعد مامانی از قول من روی برگه یادگاری بنویسه؟؟؟ In soft gleaming of stars…. may all ur dreams come true, may evry star of every night bring love and joy to you Happy Birthday
مامان ایلیا
12 تیر 91 2:51
تولدت مبارک عزیزم.هزار ساله بشی عزیز دلم. زنبور کوچولوی ناز آخه تو چقدر بانمکی.هزار ماشاالله.
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 13:28
قشنگ شدی ماه شدی شدی مثل عروسک.عزیزمن،زنبورکم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک