سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

پسرک برفی من سام

خدایم

1391/4/14 1:26
نویسنده : نيلووو
1,953 بازدید
اشتراک گذاری

مرداب بوسه بر لبهای نیلوفر میزند ، چرا که میداند نیلوفر تنها شریک بی کسی اوست

و با تمام زیباییهایش ، هر لحظه قصه عشق را در گوش مرداب زمزمه میکند ، و مرداب

اگر هنوزم زنده است امیدش به نیلوفر است ، ...

خدایم تو مرداب نیستی ! دریایی ، دنیایی ... و من حتی سزاوار نبودم نیلوفرت باشم

من ماهی کوچکی بودم در اعماق دریا بودنت و دریا کی خبر از دل ماهی کوچکی چون

من دارد ؟...

خداوندا مرا دریاب که دلم بی تو مرداب است ...

 *********

از این تکرار ساعتها

از این بیهوده بودنها

از این بیتاب ماندنها

از این تردیدها

نیرنگها

شکها

خیانتها

از این رنگین کمان سرد آدمها

و از این مرگ باورها و رویاها

پریشانم دلم پرواز میخواهد ...

نیلووو نوشت :  دلم برای کودکیم تنگ شده ...

برای روزهایی که باور ساده ای داشتم ...

همه آدمها را دوست داشتم ...

تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود ...

دلم برای خدا تنگ شده ...

خدایی که شبها بوسه بارانش میکردم ...

دلم برای کودکیم تنگ شده ...

شاید یک روز درکوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت ...

خدایا امشب عجیب دلم هوای تو را کرده بغلم کن

*********

 یا بزن بره جلو یا خیلی برگردون عقب


اینجای زندگی خیلی دلم گرفته

 

 

آن قدر فریادهایم را سکوت کرده ام


که اگر به چشمانم بنگرید کر میشوید

**********

 

مامان نوشت : سام گلم مامانو ببخش که تو ولاگ خصوصیت از دلتنگیاش نوشت

مامانی نمیدونی چقدر داغونم ... برام دعا کن آرامش بگیرم عزیزم

خدایاااااااااااااااااا برام انرژی بفرست که خیلی محتاجم .


سام من این حرف رو همیشه آویزه گوشت کن عزیزم

دشمنانت را فراموش کن ، تنها کسی که میتواندتو را به خاک سیاه

بنشاند ، یک دوست کاملا قابل اعتماد است ...

امضاء( مامان)


 


پسندها (1)

نظرات (17)

مامان پرهام
15 تیر 91 7:22
مامان سام سلام از نوشته هات فهمیدم دلت خیلی گرفته یادت باشه دقیقا تو لحظه ای که فکر میکنیم خیلی تنهاییم و شاید امیدی دیگه نمونده باشه... کسی هست که از رگ گردن بهمون نزدیکتره و داره با عشق نگاهمون میکنه کافیه همه چیز رو بدست اون بسپری تا در کمال ناباوری ببینی چطور همه چیز رو درست میکنه از اولشم بهتر چشماتو ببندو و خودتو در آغوش پر مهرش احساس کن و توکل بهش داشته باش. دعای خیر من نثار تو مادر مهربون
سمانه(مامان محمدرهام)
15 تیر 91 13:18
سلام نیلووووووووووو جونم ،نبینم غمتو عشقم.دلم گرفت این پستتو دیدم.شاد باش مهربونم.اگه دلت گرفته من در خدمتتم گلموتو رو خدا اینقدر غصه نخور باشه؟؟؟!!!!!!! میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت
سمانه(مامان محمدرهام)
17 تیر 91 3:14
نیلوووووووووووو جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم از دوست ضربه خوردم حرفت حقه به خدااااااا

سوره ناس بخوون اروم میشی گلم


سمانه جونم فدات بشم که انقدر ماهی عزیزم ...مرسی از اینکه انقدر هوامو داری دوست گلم...
مرجان
18 تیر 91 4:13
دختر دایی عزیزم امیدوارم همیشه لبت خندان باشه تا غمها فراری باشن تو لایق بهترینها و لایق بهترین شادیا هستی اغوشت رو باز کن و خدا را صدا کن تا ارامش همیشه همراهت باشه و بتونی مثل همیشه بهترین مادر برای سام و بهترین همسر برای سیامک عزیز باشی دوست دارم اجی خوبم بوس
سایه
19 تیر 91 2:19
نیلو جونممممممممممممم عزیز دلم نبینم غم داشته باشی دوست گلم اومدم پیشت دیگه غصه نخور
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 11:36
این امضات منو کشته .ایده گرفتم .برم یه رژسرخابی بزنم وپسرمو امضا بارون کنم.
مامان نيكان و روهان
7 مرداد 91 12:25
سلام من براي اولين بار وب قشنگتون رو مي بينم و ماشاءالله به اين پسر قشنگ برفي از ديدنش لذت بردم اگه دوست داشتيد به ما هم سري بزنيد.
مرضیه
8 مرداد 91 2:32
سلام نیلوفر جان. خوبی؟ ماشالله چه پسر خوشگل و با نمکی داری.خدا برات نگهش داره. وبلاگ شما رو عطیه جون به من معرفی کرد.از بس تعریف سام عزیزم رو کرد مشتاق شدم ببینم وبلاگش رو. دنیا پر از نامردیه.خوبه که آدم از اینها درس بگیره.غصه دیروز رو نخورید. من لینکتون کردم خوشحال میشم منم لینک کنید. بازمربهتون سر میزنم تا ببینم سام دیگه چیکار میکنه فعلا یا علی...
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 11:22
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
توتم
21 مرداد 91 13:47
سلام عزیزم. امیدوارم تا این لحظه تمام غمهات پر کشیده باشن و انقدر شاد باشی که بتونی دوباره از شیرینی های پسر برفی برامون بنویسی
مامان کوثری
21 آبان 91 23:22
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
ثمین
2 آذر 91 12:01
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
ninipics
26 آذر 91 18:27
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... سام جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
ثمین
30 آذر 91 14:51
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
گوگولی
9 بهمن 91 12:01
سلام مامان گل من دوس دارم با شما تبادل لینک کنم اگر مایل بودی منو با نام قالب های گوگولی برای نی نی وبلاگ لینک کن و بعد بگو تا منم لینکت کنم گلم:
ثمین
24 بهمن 91 10:54
فردا جشن تولد 2 سالگیه ژورنال دنیای نفیــــــــــس هستش! همگی دعوتتید! اینم کارت دعوتمه: http://www.niniweblog.com/upl/2nyaienafis/13606530498.jpg?21 کیک هم داریم! + یک سورپرایز ! فردا در دنیای نفیس منتظرتون هستم!
مسافرکوچولو
27 شهریور 93 9:50
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیممنتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه] کل مامانا اونجا جمع هستن باوجود شما اونجاگلستون میشه بیاواقعا اونجاهمه صمیمانه هستندبیاپشیمون نمیشی عزیزمی