سام  سام ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پسرک برفی من سام

واکسن شش ماهگی

1390/5/11 1:04
نویسنده : نيلووو
512 بازدید
اشتراک گذاری

 
                           

روز سه شنبه همينطوري که نشسته بودم و داشتم با پستونکم ور ميرفتم ديدم مامان نيلو با

يه چيز خوردني داره مياد سمتم... منم که شکمووووووووووووو کلي ذوق کردم

ديدم يه خوراکيه قرمز رنگي دستشه با خودم گفتم آخ جون حتما به به ميخواد بهم بده

منم عاشق به به

همينطوري که آب از لب و لوچم داشت راه ميفتاد ديدم اي دل غافل اين همون خوراکي اي

هست که مامانم يه بار بهم داد و بعدش دکتر بهم آمپول زد و کلي گريه کردم

نه من اين خوراکي رو نميخورمممممممممممممممم ميخواين بعدش چه بلايي سرم بيارين؟

زیبا

به زور مامان و بابا اين شربت بد مزه رو خوردم ديگه چي کار ميشه کرد انقد گفتن به به

هام هام نام نام  که بازم گول خوردم

بعدش خوشحال و خندون رفتيم مطب دکتر ، من دکترمو خيلي دوست دارم وقتي پيششم

اصلا گريه نميکنم ولي امان از اون لحظه اي که بهم واکسن ميزنه از صداي گريه من مطبش

ميره رو هوااااااااااااااااااااااااا

                

 

 ايندفعه به خاطر داروي تلخي که خورده بودم زياد بيتابي نکردم و زود آروم شدم

ولي به جاش شب خونه ماماني تلافي کردم انقد جيغ کشيدم که نگوووووووو

ماماني هم منو فقط با کليپ حسني نگو يه دسته گل که تو موبايل مامان نيلو بود آرومم

ميکرد وقتي اونو واسم ميذاشتن دردمو يادم ميرفت انقد که من عاشق اين حسني شدم .


 

حالم زياد خوب نيست ايندفعه تبم بيشتر بود

ولي بازم خوشحالم که تا شش ماه ديگه راحتم و واکسن ندارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
20 مرداد 90 3:29
نیلو جان مثل همیشه خیلی با مزه نوشتی.سام عزیزمون چه تیپی زده ماشاالله.ببوسش. نیلوجان قطره آهنی که به سام کوچولو می دی چیه؟طعمش خوبه؟راستی شربت روی هم از 6 ماهگی دکتر سام واسش تجویز کرد یا نه؟ببخش اگه با سوالام کلافت می کنم. سوال آخر:احساس می کنم که من و شما باید توی یک رنج سنی باشیم و سلیقه هامون مشابه.باورت میشه خیلی از لباسهای ایلیا مثل لباسای سام!می تونم بپرسم چند سالتونه؟
مامان آترين
6 شهریور 90 11:24
ماشااله پسر خيلي نازي دارن
با اجازتون لينكتون كردم


ممنون عزيزم شما هم با افتخار لينك شدين